Krok 1
Należy wejść w zakładkę Narzędzia->Konta.
Krok 2
Należy wybrać zakładkę Poczta, w prawej górnej części okna
należy kliknąć w Dodaj->Poczta.
Krok 3
Należy podać nazwę widoczną dla odbiorcy, może to być imię i
nazwisko, nazwa firmy, pseudonim itp.
Krok 4
Należy wprowadzić adres e-mail.
Krok 5
Wprowadź nazwy serwerów pop3: poczta.pp.com.pl oraz smtp: poczta.pp.com.pl
Krok 6
Wprowadź nazwę konta (prawdopodobnie będzie to Twój adres e-mail)
oraz hasło. Jeżeli nie chcesz aby program pocztowy za każdym razem
prosił Cię o podanie hasła, zaznacz opcję: Zapamiętaj hasło.
Krok 7
Nowo założone konto powinno być widoczne w zakładca Poczta na
liście kont. Zaznacz dodane konto i kliknij w przycisk Właściwości znajdujący się po prawej stronie okna.
Krok 8
Wybierz zakładkę Serwery i w dolnej cześci okna zaznacz opcję:
Serwer wymaga uwierzytelnienia
Krok 9
Konto pocztowe jest już skonfigurowane i powinno działać prawidłowo.
Uwaga! Ponieważ Telekounikacja Polska SA zmieniła porty serwerwa SMTP, niektórzy z Państwa mogą mieć problemy z wysyłaniem wiadomości e-mail, jednak odbiór poczty powinien przebiegać prawidłowo. Aby temu zaradzić, należy zmodyfikować ustawienia konta wchodząc kolejno w Narzędzia->Konta, następnie proszę wybrać zakładkę Poczta, proszę zaznaczyć konto pocztowe na liście konta i kliknąć w przycisk Właściwości znajdujący się po prawej stronie okna. W zakładce Zaawansowane należy zmienić port SMTP z 25 na 587 i zastosować zmiany.
Po tak wykonanej modyfikacji wiadomości e-mail powinny być wysyłane
prawidłowo.