Całodobowe zgłaszanie awarii
![](/internet/wp-content/uploads/sites/2/2015/02/mail1.png)
![](http://hotspot.krakow.pl/internet/wp-content/uploads/sites/2/2015/02/adminmail.png)
012 397 23 50
![](/internet/wp-content/uploads/sites/2/2015/02/mail1.png)
![](http://hotspot.krakow.pl/internet/wp-content/uploads/sites/2/2015/02/adminmail.png)
![](/internet/wp-content/uploads/sites/2/2015/02/phone1.png)
Zgłoszenia przyjmowane są całodobowo, 7 dni w tygodniu. Przy zgłaszaniu awarii prosimy
o podanie: nazwiska, adresu, telefonu kontaktowego oraz krótkiego opisu awarii.
Zgłaszane awarie będą realizowane w ciągu 24 h.
Formularz kontaktowy
[bestwebsoft_contact_form]
Sekretariat
ul. Warszawska 4 (parter)
31-155 Kraków
12 397 23 53
12 397 23 54
Godziny otwarcia:
poniedzialek – piątek: 9.00 – 16.00
Serwis
508270652
Godziny otwarcia:
poniedzialek – piątek: 9.00 – 16.00