Mozilla Thunderbird

Krok 1

Należy wejść w zakładkę Narzędzia->Konfiguracja kont…

Krok 2

W dolnej części nowego okna kliknij w Operacje->Dodaj konto pocztowe

 

Krok 3

Należy podać nazwę widoczną dla odbiorcy, może to być imię i
nazwisko, nazwa firmy, pseudonim itp. Podaj również adres e-mail oraz hasło do swojego konta. Jeżeli nie chcesz za każdym razem podawać hasła zaznacz
opcję Zapamiętaj hasło i kliknij w Kontynuuj.

 

Krok 4

Kliknij w zatrzymaj i zmodyfikuj dane.

Jako nazwę użytkownika wprowadź adres e-mail lub inną nazwę otrzymaną od administratora.

Serwer poczty przychodzącej oraz wychodzącej: poczta.pp.com.pl
Port serwera POP: 110
Port serwera SMTP: 587
Szyfrowanie dla połączeń wychodzących oraz przychodzących: STARTTLS
Kliknij w Testuj konfigurację

 

Jeżeli konfiguracja przebiegła prawidłowo powinno ukazać okienko jak na ryskunku poniżej.

 

 

Krok 5

Kliknij w Utwórz konto. Jeżeli program pocztowy poprosi o weryfikację zgodności certyfikatu, należy taką zgodność potwierdzić klikając w przycisk w dolnej części okna.